Tiulowa spódnica tylko dla baletnic? Nieee! Jesienna stylizacja.

Cześć Wam,

Weekend zaczął się pięknie. Słoneczko zagląda w okna także od razu ma się siłę do działania!  I powiem Wam, że właśnie słyszę prognozę pogody i cały weekend ma być taki piękny i dość ciepły. 
Super bo będę mogła wykorzystać moją stylizację na jutrzejszy obiad rodzinny, 

Uwielbiam tiulowe spódnice. Pamiętam, że na swoją studniówkę bardzo chciałam założyć spódnicę z tiulu, ale niestety nigdzie takiej nie znalazłam i wtedy musiałam szyć ją na miarę u znajomej krawcowej. Teraz już jest mniejszy problem, żeby taką kupić. A rok po mojej studniówce tiule były wszędzie i w każdej formie. Zawsze trochę wyprzedzam trendy. Coś wymyślę sobie w głowie i jak już o tym zapominam to to pojawia się w sklepach. 

Tutaj tą słodką i zwiewną spódnicę przełamałam czarną ramoneską i szarymi botkami z frędzelkami i  odkrytym palcem. Dzięki temu stylizacja jest bardziej Rockowa. Ja takie połączenia uwielbiam. A Wy co o tym sądzicie?








Ramoneska 350 zł- Mango
Spódnica 80 zł- Butik w Centrum Handlowym Ptak
Botki 140 zł- Wojas
T-shirt 20 zł- Reserved

Życzę pięknego i słonecznego weekendu!
Pozdrawiam i buziaki 😍😍😍

Komentarze

Follow me on Instagram!