Jesienne dodatki- złoto i butelkowa zieleń


Hejka :)

Chciałam się z Wami podzielić moimi jesiennymi zdobyczami. :) Cały czas poszukuję pięknego płaszcza z dużą ilością wełny w składzie i płaskich kozaków za kolano, najlepiej ze skóry zamszowej i w kolorze butelkowej zieleni. Jednak dopóki mi się to nie uda, ożywiam swój look nowymi dodatkami.

Niedawno odwiedziłam Centrum Handlowe Ptak. Wiem, że każdy się tam gubi- ja często też, ale można tam trafić na fajne rzeczy. Dokładnie tak było z moją piękną kopertówką. Na zdjęciach ma ona trochę inny kolor, ale to typowa butelkowa zieleń. 
Szalików mam mnóstwo, ale nowy sezon to oczywiście przyda się nowy. A jeśli pasuje idealnie do nowej torby i butów to już w ogóle super, biorę! :)
Na koniec hit. Czyli moje złote adidasy reebok. Nie zgadniecie za ile je dorwałam na Zalando!
?????
????
???
??
?

Kupiłam je za 120 zł i są ze skóry naturalnej czyli tak jak lubię. Jak dla mnie bombowa promocja. W zeszłym roku mniej więcej o tej samej porze, również upolowałam piękne buty reebok w kolorze perłowego różu. Boskie! Spodobały mi się kiedyś podczas wizyty w Londynie, ale cena była przerażając. Na szczęście dzięki jednej blogerce trafiłam na super promocje i jestem ich szczęśliwą posiadaczką.

Ok to parę fotek moich zdobyczy!


buty - Reebok (kupione na Zalando)
torba skórzana - Centrum Handlowe Ptak
Szalik - również Centrum Handlowe Ptak

Dokładnie o takiej kopertówce w tym rozmiarze i tym kolorze marzyłam! I udało się taką znaleźć. Miałam szczęście bo zgarnęłam ostatnią ;)

Złote reeboki. Baaardzo wygodne.

A tak prezentuje się to na mnie...
No właśnie tak wygląda zdjęcie jak poprosisz mamę, żeby strzeliła Ci ładną fotkę na bloga ;P ...
...Już lepiej zrobię to sama.

No to tak to wygląda. W tej stylizacji, dodatki połączyłam z jeansami i dużym, wełnianym, beżowym swetrem. :) 


Komentarze

Follow me on Instagram!