O mnie!

Cześć!

Długo nosiłam się z myślą założenia bloga i chyba wreszcie nadszedł ten czas!
Bardzo chciałabym dzielić się z wami tym co lubię najbardziej, czyli modowe stylizacje, sprawdzone przepisy i ciekawe podróże.

Pochodzę z Łodzi. Właśnie tutaj w Centrum Kształcenia Międzynarodowego (IFE) Politechniki Łódzkiej jako pierwszy stopień studiowałam Inżynierie Biomedyczną ( Taak! Trust me I'm an Engineer. 😄 ), a teraz studiuję Zarządzanie. To między innymi uczelniane wyjazdy w ramach programu Erasmus przekonały mnie do podróżowania i pokazały mi jakie to proste. W momencie kiedy zaczynam pisać tego bloga odbywam właśnie staż w moim ukochanym mieście Lizbonie 💓 i między innymi będę dzieliła się z Wami tipami jak tanio podróżować i jak znaleźć praktyki za granicą. Serio to strasznie proste. :)

Już jako mała dziewczynka strasznie lubiłam ubrania. Rysowałam je, szyłam je lalkom, dręczyłam nimi wszystkich dookoła no i tak mi niestety zostało. Jestem zakupoholiczką! 😋 Na całe szczęście (ufff 😹) jestem też oszczędna, co robi ze mnie królową wyprzedaży ;) Będę dzieliła się z Wami moimi stylówkami i informowała Was o ciekawych promocjach.

Na sam koniec wspomnę Wam o gotowaniu, które nie wiem w którym momencie stało się moim wielkim hobby. Chyba nie wtedy kiedy z kumpelami z piaskownicy gotowałam w plastikowych, a za mąkę służył mi piasek (hmm). Wracając do tematu, gotowanie i jedzenie to dość spora część mojego życia, ponieważ bez przerwy o nich myślę. Nie znam słowa najedzona, albo nie ma czasu na gotowanie. Nawet kiedy padam na twarz to na gotowanie zawsze mam energię. Często pomyślę o jednym składniku, który zalega mi w lodówce i w momencie wpada mi do głowy nowy przepis. Najbardziej w kuchni lubię improwizację, zazwyczaj dodaje coś do czegoś i wychodzi coś pysznego! 

Teraz już wiecie o czym będzie ten blog. Jest to mój pierwszy post i nie chcę nikogo zanudzać dlatego już kończę i zaznaczam, że nie będę pisała długich postów. Jeżeli macie jakieś sugestie, pytania piszcie na kingaannastyle@gmail.com. 

Kinia
😊


Komentarze

Follow me on Instagram!