Moja sukienka boho na spacerze po Lizbonie ;)

Cześć,

Czy też czasem tak macie, że zupełnie nie potrzebujecie czegoś kupić, ale nie potraficie sobie tego odmówić? Tak właśnie było z moją sukienką w stylu boho. Długo szukałam sukienki, którą mogłabym założyć na wesele. Przeszukałam internet, galerie handlowe, małe butiki i nic nic nic.... Aż trafiłam na jedno miejsce na Placu Wolności w Łodzi gdzie jedna sukienka była piękniejsze od kolejnej więc zamiast jednej kupiłam 3.

Ta sukienka na wesele się nie nadawała bo jest biała. Nie wiem jak Wy, ale ja mam podejście, że nie wypada iść w białej sukience na wesele jako gość. To jest dzień Panny Młodej więc biel w ten dzień powinna być zarezerwowana tylko dla niej. A Wy co o tym myślicie?? Hmmm...

Niemniej jednak w sukience się zakochałam, jest piękna, oryginalna, ale niestety nie mam zbyt wielu okazji żeby ją włożyć. Teraz w końcu doczekała się i zabrałam ją na spacer po Lizbonie.

Na tej sukience bardzo dużo się dzieje. Jest calutka z pięknej koronki i jest mocno zdobiona frędzelkami, i łańcuszkiem ze złotych blaszek, filcu i perełek. Uwielbiam! 😍

Wstawiam parę fotek sukienki, a przy okazji parę widoczków z Lizbony. 😊



Piękne niebieskie drzwi w dzielnicy Bairro Alto. Bairro Alto to głównie nocne życie, ale za dnia również jest urocze. Małe sklepiki, hipsterskie małe knajpki, zdecydowanie warto odwiedzić i w dzień i w nocy.  


                       Tutaj uroczy sklepik w Cacilhas nazwanym Brooklynem Lizbony ;)


Tutaj widok na Zamek św. Jerzego z mojego ulubionego tarasu widokowego da Senhora do Monte.

 
Tutaj również taras widokowy da Senhora do Monte.



Ascensor da Bica czyli winda miejska. Zdecydowanie jedna z najbardziej znanych wizytówek Lizbony :) 



Alfama, kolejna dzielnica Lizbony i ja na tle niebieskich kafelek nazywanych azulejo. Tutaj pięknie widać przód mojej sukienki. Uwielbiam ten łańcuszek z pomponów, frędzli i filcu. Razem z koronką wygląda przecudnie 😍😍😍


Życzę wszystkim miłego weekendu i do zobaczenia! 😊

Komentarze

Follow me on Instagram!